Característiques de les contribucions / Características de las contribuciones

1. Format de treball 
El format de l’Encuentro serà de treball en grups, que es configuraran per temàtiques d’interès de les ponències. A l’hora, es realitzaran tallers d’interès per a estudiants de DMCE i dues conferències plenàries per a tots els assistents.

2. Presentació de les contribucions

Per tal de poder fer els grups, les persones participants hauran d’enviar un document d’entre 1 i 3 pàgines (màxim 1500 paraules, incloent figures, taules i bibliografia), on es faci una breu descripció de la recerca seguint la següent estructura:
- títol
- entre 3 i 5 paraules clau
- introducció
- preguntes o objectius de recerca
- metodologia
- discussió de resultats
- bibliografia.

És important reflectir en aquest document (que es pot elaborar en llengua catalana, castellana o anglesa) l’estat actual de la recerca que es presenta a l’Encuentro. A més, per tal de facilitar la discussió en grup, cada participant haurà de preparar una presentació (en format pòster, ppt, prezzi...) i enviar-la al Comitè Organitzador com a màxim el dia 5 de maig de 2013.

El procés de revisió consistirà en la lectura de dos treballs per part de cada participant, qui haurà d’escriure un comentari breu (alguna pregunta, suggeriment,...) per enviar-li a l’autor.

Finalment, per agilitzar i dinamitzar les discussions col·lectives, serà convenient que cada persona hagi llegit tots els documents del seu grup i que hagi preparat almenys una pregunta per a cada participant del grup, per tal de dinamitzar la discussió posterior. Més endavant s’informarà a cada participant del seu grup de treball.

----------------------------------------------------------------

1. Formato de trabajo
El formato del Encuentro será de trabajo en grupos, que se configurarán por temáticas de interés de las ponencias. A su vez, se realizarán talleres de interés para estudiantes de DMCE y dos conferencias plenarias para todos los asistentes.

2. Presentación de las contribuciones 

Para poder hacer los grupos, las personas participantes deberán enviar un documento de entre 1 y 3 páginas (máximo 1500 palabras, incluyendo figuras, tablas y bibliografía), donde se haga una breve descripción de la investigación siguiendo la siguiente estructura:
- título
- entre 3 y 5 palabras clave
- introducción
- preguntas u objetivos de investigación
- metodología
- discusión de resultados y bibliografía.

Es importante que en este documento (se puede elaborar en lengua catalana, castellana o inglesa) se refleje el estado actual de la investigación que se presenta al Encuentro. Además, para facilitar la discusión en grupo, cada participante deberá preparar una presentación (en formato póster, ppt, prezzi,…) y enviarla al Comité Organizador como máximo el día 5 de mayo del 2013.

El proceso de revisión consistirá en la lectura de dos trabajos por parte de cada participante que tendrá que escribir algun comentario (preguntas, sugerencias,…) para enviarlo al autor.

Finalmente, para agilizar y dinamizar las discusiones colectivas, será conveniente que cada persona haya leído todos los documentos de su grupo y que haya preparado al menos una pregunta para cada participante del grupo. Más adelante se informará a cada participante de su grupo de Trabajo.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada